بخش ملی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون تمدید شد

دبیرخانه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، زمان ثبت‌نام و ارسال آثار در بخش ملی را تا روز ٣١ شهریور تمدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با پایان مهلت ارسال آثار به بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، زمان ارسال آثار به بخش ملی این جشنواره به‌مدت یک ماه تمدید شد.

بخش «ملی» شامل قصه‌گویی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، بزرگسالان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها است.

در بخش ملی، بخش «آیینی‌سنتی» شامل اجرای قصه‌گویی با نگاه به سنت‌ها و آیین‌های دینی و ایرانی، در یکی از شیوه‌های نقالی، پرده‌خوانی و یا شمایل‌گردانی برگزار می‌شود که نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند.

همچنین بخش «قصه‌گویی زبان اشاره» شامل قصه موردنظر با هر قالبی، به زبان اشاره‌ فارسی است و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچون سال گذشته با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خود گذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir یا مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور تا روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

متن فراخوان کامل بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علاوه بر سایت اختصاصی جشنواره در سایت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به نشانی kpf.ir و kanoonnews.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه صدای زندگی است» از اول تا ۲۲ مهر و مرحله پایانی آن همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

فراخوان بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

شیوه‌نامه اجرایی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =