کد خبر: 317568
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
بازدید 229
بازدید عضو شورای شهر از کانون مهدی‌شهر

عضو شورای اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در هفته‌ی دولت از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بازدید و از نزدیک با مربیان این‌مجموعه گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی‌شهر از بازدید مهدیه سامعی عضو شوای اسلامی شهر و معصومه حاج‌علیان کارشناس فرمانداری در هفته‌ی دولت خبر داد و گفت: در ابتدای این بازدید، مسئول مرکز ضمن تشریح فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی کانون بر اجرای این فعالیت‌ها در تمامی روزهای سال، تأکید و اظهار کرد: در فصل تابستان به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و با توجه به استقبال گسترده‌ی والدین، کارگاه‌های دیگری نیز به‌صورت ویژه برای مخاطبان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

عضو شورای شهر ضمن قدردانی از تلاش مربیان مرکز مهدی‌شهر، کانون پرورش فکری را نهادی فرهنگی دانست که خانواده‌ها به آن اعتماد و اطمینان دارند و رضایت والدین از کانون، بیانگر انجام برنامه‌های مناسب و با کیفیت برای کودکان و نوجوانان در تمامی فصول است.

سامعی در ادامه‌ی سخنانش، کشف و پرورش استعدادهای نهفته‌ی کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین رسالت مربیان مراکز کانون پرورش فکری برشمرد.

حیدریان یادآور شد: مسئولان طی بازدید از مرکز مهدی‌شهر با شرکت در کارگاه‌های فرهنگی ازجمله معرفی شخصیت و وقایع، نقاشی، اوریگامی، نوشتن خلاق، سوزن‌دوزی و... با کانون و فعالیت‌های مربیان در حوزه‌ی کودک و نوجوان آشنا شدند.

وی هدف از این بازدید را معرفی بیش‌تر کانون و فعالیت‌های اجرایی آن، معرفی دولت‌مردان و ارج نهادن به آن‌ها، گام برداشتن مؤثر برای زنده نگه‌داشتن اسلام و آرمان‌های انقلاب، عنوان و خاطرنشان کرد: در پایان این بازدید به‌منظور قدردانی از همراهی و حمایت مسئولان شهر از سوی اعضا و مربیان کانون مهدی‌شهر، هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =