نشست خبری مدیر کل کانون هرمزگان با خبرگزاری ها

در دومین روز از هفته دولت مدیر کل کانون استان طی نشستی با خبرگزاری‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان را شرح داد.

طی نشستی که با حضور خبرگزاری‌ها در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری استان هرمزگان برگزار شد، پروین پشتکوهی؛ مدیرکل کانون استان به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری پرداخت.
 پشتکوهی، ضمن گرامیداشت هفته دولت روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و حضور رسانه را در اطلاع رسانی و آگاهی‌سازی مردم از اقدامات دولت بسیار موثر برشمرد.
مدیر کل استان ضمن معرفی کانون به شرح فعالیتهای کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی پرداخت.
وی همچنین لزوم کانون پرورش فکری را اینگونه بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان مسیر فکری و تحول بنیادی استان را می تواند در آینده و برای آیندگان تغییر دهد زیرا توسعه انسانی هر منطقه در گرو پرورش و آموزش هدفمند و صحیح می‌باشد کانون نیازمند حمایت است تا بتواند به وسعت جغرافیایی هرمزگان فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

وی همچنین ادامه داد:ظرفیت هرمزگان برای داشتن تریلی نمایش سیار برای کانون کاملا مهیا می‌باشد اما برای تامین تریلی نیازمند است که با حمایت و همت مدیران ارشد استان و نمایندگان این اتفاق رقم بخورد.
مدیرکل کانون استان هرمزگان، یکی از رویدادهای مهم پیش رو در کانون را بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد که مهرماه بخش استانی آن برگزار می‌شود.
در پایان این نشست نیز مدیرکل کانون استان به سوالات خبرنگاران حاضر در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =