فاطمه رستگار در اولین جلسه ستاد اربعین کانون استان ایلام:

همه ی ما خادم زائران امام حسین(ع)، خصوصاً کودکان و نوجوانان هستیم

فاطمه رستگار در اولین جلسه ستاد اربعین کانون استان که با حضور اعضای ستادی و مراکز در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: همه ی ما کارکنان اداره کل کانون استان، خادم زوار امام حسین(ع) خصوصاً کودکان و نوجوانان هستیم.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار در اولین جلسه ستاد اربعین کانون استان که با حضور اعضای ستادی و مراکز در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: همه ی ما کارکنان اداره کل کانون استان، خادم زوار امام حسین(ع) خصوصاً کودکان و نوجوانان هستیم.

مدیرکل کانون استان در ادامه گفت: در سال‌های اخیر و با تبدیل استان ایلام به پایتخت عتبات عالیات، این استان شاهد خیل عظیم زوار و خدمات رسانی به آنها شده و ان شاالله با تلاش،همکاری و همدلی همکاران ستادی و مراکز خدمات ارزشمند و مؤثر فرهنگی به زائران گرامی خصوصاً کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: کانون پرورش فکری استان در ایام اربعین با حضور در پایانه ی شهر مهران، با استقرار موکب و حضور همکاران به انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در قالب اهدای بسته های فرهنگی، برگزاری مسابقات نقاشی، خاطره نویسی و عکاسی در تببین و اشاعه فرهنگ عاشورا نقش آفرین خواهیم بود.

ایشان ضمن تقدیر از حضور دلی و خالصانه ی همکاران تصریح کرد:خدمت به زائران امام حسین(ع) یک فضیلت و ارزش بزرگ و غایی است و به خود می بالیم که در استان ایلام در کنار همکاران همدل و عاشورایی، در کنار زائران گرامی و کودکان و نوجوانان زوار خواهیم بود و به آنان خدمات فرهنگی ارائه خواهیم داد و بی شک همکاران عزیز از اجر معنوی این کار برخوردار خواهند شد.

در ادامه ؛ سایر اعضای ستاد اربعین کانون استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =