مدیرکل کانون استان ایلام در جمع مشاوران کودک و نوجوان: کانون؛ امن ترین مکان برای خانواده هاست

فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان در جمع مشاوران کودک و نوجوان گفت: کانون پرورش فکری امن ترین مکان برای خانواده هاست.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، اولین نشست مشاورین کودک و نوجوان با مدیرکل کانون استان برگزار شد.

در این نشست فاطمه رستگار، مدیرکل کانون استان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تقدیر از حضور فعال و بانشاط مشاوران کودک و نوجوان گفت:مراکز فرهنگی هنری کانون مکان هایی اند که به اعضا کمک می کنند هویت خود را بشناسند و مسیر خود را پیدا کنند.

رستگار ادامه داد:من همیشه خودم را مربی و خادم اعضا می دانم و هر چه دارم از اعضا دارم چون در دوره ی نوجوانی عضو فعال کتابخانه پستی کانون بودم.

ایشان در ادامه از حضور در جمع اعضا ابراز خوشحالی نمود و گفت : من از دیدن شما اعضای فعال مراکز انرژی می گیرم .

مدیرکل کانون استان در ادامه به بیان خاطره ای از زمان عضویتش پرداخت و گفت:امروز به عنوان مدیرکل مجموعه ی کانون استان، افتخار می کنم که روزی عضو و سپس مربی کانون بوده و در هوای کانون نفس کشیده ام.

 رستگار در ادامه از اعضا خواست که قدر این فرصت ها را بدانند و این فرصت های خوب را دریابند. 

این مسئول فرهنگی ادامه داد: دغدغه های اعضا را به خوبی درک می کنم و از همان روزهای آغاز کار در سمت جدید با جدیت پیگیر بسیاری از خواسته ها و نیازمندی های اعضای مراکز بوده ام و انشاالله تا حصول نتیجه تلاش خواهم کرد که خواسته های اعضا محقق شود.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: از شما اعضای خوب و مشاوران دوست داشتنی می خواهم که با پیشنهاد و نظرات مفید و کارگشا، من را در اجرای برنامه ها یاری دهید.

 در ادامه مشاوران کودک و نوجوان مدیرکل کانون؛ به ارائه پیشنهادات و خواسته های خود پرداختند و راهکارهایی خلاق و تازه پیشنهاد دادند.

در پایان همکاران نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

قراراست نشست مشاوران کودک و نوجوان به صورت فصلی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =