گرامی‌داشت هفته‌ی دولت در مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان شمالی

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان همزمان با انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی هفته‌ی دولت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، مربیان مراکز فرهنگی هنری استان همزمان با فرارسیدن هفته‌ی دولت، ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت و برای آشنایی کودکان و نوجوانان با این هفته تدارک دیدند.

معرفی شخصیت شهید رجایی و شهید باهنر و برگزاری کارگاه کاردستی در شیروان

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، اعضای مرکز فرهنگی هنری شهرستان شیروان ضمن  برگزاری کارگاه کاردستی و ساخت گل لاله با شخصیت این دو شهید والا مقام آشنا شدند .

برگزاری کارگاه کلاژ  و اجرای تئاتر خروجی کارگاه تئاترکانون پرورش فکری در دومین روز هفته دولت نیز از دیگر برنامه های این مرکز بود.

همزمان با هفته دولت کتابخانه سیار روستایی اسفراین به مهمانی کودکان ونوجوانان عشایر روستای سنجبینی رفت

همزمان با هفته دولت کتاب خانه سیار روستایی اسفراین  در منطقه عشایری سنجبینی حضور یافت  و با اجرای فعالیت های فرهنگی ،بازی و سرگرمی و مسابقه  ،یک روز خاطره انگیز را برای کودکان عشایری رقم زد .
کلانتریان مربی کتاب خانه سیار گفت: در اسفراین روستا ها یی  وجود دارد که به علت فاصله زیاد یا کوچ نشین بودن امکان حضور منظم در آن جا وجود ندارد  و تحت پوشش کتاب خانه و فعالیت های کانون  قرار نمی گیرند.
اوبا اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این برنامه گفت :  علاوه بر کتابخوانی و قصه گویی بچه ها در مسابقه نقاشی ،  بازی های بومی محلی ، شرکت کردند و به رسم یادگاری به شرکت کنندگان در این برنامه کتاب  اهدا شد .        گفتنی است این برنامه از سری برنامه های هفت هفته با کانون می باشد.

نمایش پویای نمایی در روستای قره خانبندی به مناسبت هفته دولت
 

به مناسبت هفته‌ی دولت در مرکز ۲ بجنورد سلسله برنامه‌های دولت‌مردان خدا برگزار شد

مربیان مرکز شماره دو کانون بجنورد با هدف بزرگداشت هفته دولت برای اعضای نوجوان، کارگاه‌های معرفی وقایع و شخصیت برگزار کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =