کد خبر: 317634
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
عرضه نوشت‌افزارهای ایرانی‌ در سایت دیجی‌کانون

عرضه مستقیم نوشت‌افزارهای ایرانی در تارنمای دیجی‌کانون متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طرح ملی عرضه مستقیم نوشت‌افزارهای ایرانی‌ با هدف ترویج زندگی سالم، عاری شدن سبد مصرفی نوشت‌افزار خانوار ایرانی از کالاهای نامطلوب، ارتقا ذائقه خانواده‌های ایرانی برای مصرف نوشت‌افزار تولید داخلی و بومی، توزیع مستقیم و بی‌واسطه نوشت‌افزار ایرانی (فروش از تولید به مصرف) و حمایت از تولید داخلی اجرا می‌شود.

این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجمع نوشت‌افزار ایرانی‌ اسلامی از روز ۲۵ مرداد آغاز شده است.

بر همین اساس نوشت‌افزارهای‌ ایرانی‌ در سه گروه بسته دخترانه ابتدایی، بسته پسرانه ابتدایی و بسته متوسطه در تارنمای دیجی‌کانون به نشانی digikanoon.ir به فروش می‌رسد.

در این زمینه متقاضیانی که مایل‌اند سفارش‌های‌شان در سراسر کشور پیش از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیارشان قرار بگیرد باید تا روز ۲۵ شهریور این سفارش‌ها را در سامانه ثبت کنند.

دیجی‌کانون؛ تارنمایی چند منظوره برای دسترس‌پذیر کردن فرآورده‌های متنوع فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان است. این سایت جامع اینترنتی فروشگاه آنلاینی است که علاقه‌مندان می‌توانند ضمن خریداری محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مانند کتاب، سرگرمی‌های سازنده، بازی و اسباب‌بازی، تولیدات دیگر ناشران و تولیدکنندگان را نیز در این سایت جست‌وجو کنند.

فروش محصولات مورد تایید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این تارنما به‌گونه‌ای است که علاقه‌مندان شاهد مجموعه‌ای از محصولات متنوع فرهنگی خواهند بود.

در همین حال این سفارش‌ها به صورت ویژه و در یک بسته‌بندی مطلوب و استاندارد برای سفارش‌دهندگان ارسال خواهد شد.

پشتیبانی این سامانه به صورت دایمی با شماره ۰۲۱۸۴۰۱۴ داخلی ۱ آماده پاسخ‌گویی به سوال‌ها و درخواست‌های سفارش‌دهندگان است.

عرضه نوشت‌افزارهای ایرانی‌ در سایت دیجی‌کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =