نمایشگاهی از دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان کانون هرمزگان برپا شد

همزمان با هفته دولت در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاهی از دست سازه های کودک و نوجوان مراکز کانون استان با هدف معرفی کانون و نحوه رشد و پرورش و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در ششمین روز از هفته دولت نمایشگاهی از دست سازه کودک و نوجوان مراکز کانون هرمزگان برگزار شد.
در این نمایشگاه گزارشی از فعالیت واحدهای فرهنگی، هنری و ادبی و دست سازه‌های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان هرمزگان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.


پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان هرمزگان در خلال بازدید از نمایشگاه ماموریت کانون در رابطه با کودکان و نوجوانان را رشد و پرورش فکری و ذوقی و کمک به شکوفایی استعداد آنها بیان کرد و گفت: کودکان و نوجوانان در کانون مهارت خوب زندگی کردن را می‌آموزند و با بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری شعارآینده را باید ساخت را تحقق می‌بخشند ؛ این در حالی است که کودکان و نوجوانان شهرستان‌های مهم استان از جمله رودان، پارسیان، بشاگرد و کیش از وجود ظرفیت‌های کانون بی‌بهره هستند.


نرگس منتظری تختی مدیر کل امور بانوان در استانداری و سعید علی بخشی معاون مدیریت بحران استان هرمزگان که در این بازدید نیز حضور داشتند؛ بهره‌مندی از ظرفیت‌های کانون را برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان لازم دانستند.


علی بخشی در پایان بازدید برای ساخت کلیپ معرفی کانون، بازدید با استاندار هرمزگان در خصوص لزوم کانون در شهرستان‌های مهم استان، همکاری گروه‌های جهادی در گسترش فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون قول مساعدت دادند.


هدف از برگزاری این نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان، معرفی مراکز و واحدهای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان است که موجب بالابردن اعتماد به نفس؛ هدفمند ساختن روند پیشرفت مخاطبین؛ مهارت آموزی و پرورش خلاقیت های فردی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =