کد خبر: 317718
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
بازدید 122
گرامی‌داشت هفته دولت در کانون استان قزوین

هفته دولت امسال با اجرای برنامه‌های متنوع مناسبتی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت هفته دولت چندین برنامه مناسبتی در کانون استان قزوین اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو تاکستان به مناسبت هفته دولت، با همکاری فرمانداری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزاری "کارگاه‌های مهارت زندگی برای کودکان ونوجوانان و والدین" را آغاز کرد. این برنامه با هدف خدمات‌رسانی بیشتر به مخاطبان به مدت ۱۶ ساعت در طی ۸ جلسه با حضور یک کارشناس استانی در این مرکز برگزار می‌شود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین نیز به این مناسبت فعالیت‌های معرفی ارکان دولت و وظایف آن، معرفی وقایع، معرفی شخصیت شهید رجایی و شهید باهنر، کارگاه نشریه دیواری و نمایش کلیپ انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند در هفته دولت با برگزاری دو اردوی فرهنگی در اردوگاه شهید بابایی قزوین (ویژه دختران و پسران) فعالیت‌های معرفی شخصیت و معرفی وقایع را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با معرفی شخصیت شهدای هفته دولت و بحث آزاد درباره تلاشگران دولت این ایام را گرامی داشت.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه نیز در هفته دولت به همراه اعضا به دیدار مسئولان این شهر از جمله میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه رفتند و همراه با تشریح فعالیت‌های کانون درباره راهکارهای توسعه خدمات رسانی به مخاطبان در این شهر به رایزنی پرداختند.قدردانی شهردار از تلاش اثرگذار مربیان کانون و اهدا یادبود به اعضا از بخش‌های دیگر این دیدار بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین زهرا هم در دیدار با مشاور فرماندار و مسئولان فرهنگی این شهرستان درباره راهکارهای خدمات رسانی بیشتر به مناطق کمتر برخوردار بویین زهرا گفت و گو کردند.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی در سومین دیدار خود با مسئولان در هفته دولت، به دیدار معاون سیاسی فرماندار آبیک رفتند.

اعضای نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک هم با همراهی مربیان خود به دیدار شهردار آبیک رفتند و همراه با تبریک هفته دولت، برنامه و فعالیت‌های کانون را معرفی کردند.

هم‌چنین به همین مناسبت نازنین زهرا اجلی رییس شورای اسلامی شهر آبیک از این مرکز، فعالیت ها و کارگاه‌های تابستانی آن بازدید کرد. گفتگو درباره کارگاه‌های تابستانی مرکز و ویژه برنامه‌های آن و اقدامت پیش بینی شده برای آینده از مواردی بود که در این بازدید مطرح شد. گفتگو با اعضای منتخب مرکز پایان بخش این دیدار بود.

ساخت و انتشار نمایشگاه آثار اعضا در فضای مجازی، ساخت و انتشار نماهنگ عملکرد مراکز فرهنگی و هنری کانون استان، تهیه و انتشار فراخوان مسابقه نقاشی"ما می‌توانیم"به مناسبت هفته دولت، ارسال پیام تبریک مدیرکل کانون به مناسبت روز کارمند نیز از دیگر فعالیت‌های کانون استان قزوین در گرامی‌داشت هفته دولت امسال بود.

گرامی‌داشت هفته دولت در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته دولت در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته دولت در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته دولت در کانون استان قزوین

گرامی‌داشت هفته دولت در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =