ساختمان جدید کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با آخرین روز هفته‌ی دولت و با حضور مسئولان استانی ساختمان جدید کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ساختمان جدید کانون زبان ایران در استان به بهره‌برداری رسید.

در آیینی، که به همین مناسبت در آخرین روز هفته‌ی دولت تدارک دیده شده بود، مدیر کانون زبان ایران در استان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، یادگیری زبان‌های خارجی را ابزاری مهم برای صدور انقلاب اسلامی به خارج از  مرزهای  ایران اسلامی دانست و گفت: حضور شما مسئولان نشان از شناخت عمیق و باورمندی به اهمیت توسعه خدمات فرهنگی و آموزشی در جهت پیشرفت کودکان و نوجوانان است.

معصومه هادی سپس با برشمردن تعدادی از موفقیت‌های زبان‌آموزان در عرصه‌های ملی و کنکور، این توفیق را یکی از جلوه‌های توفیق کانون زبان ایران در پیشرفت فرزندان استان دانست و اعلام کرد در حال حاضر امکان آموزش به صورت حضوری و مجازی برای ۸ زبان انگلیسی، عربی، ایتالیایی، آلمانی،روسی، چینی، فرانسوی و اسپانیایی برای سطوح کودک، نوجوان و بزرگسال در استان، فراهم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سپس نکاتی در خصوص سطح‌بندی کلاس‌ها، فرایند علمی و دقت و حساسیت جذب مدرسان، تفکیک زبان‌آموزان بر اساس جنسیت و سن در کلاس‌ها و استفاده از محتوا و کتب آموزشی استاندارد کانون زبان ایران، به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین موسسه‌ی آموزش زبان‌های خارجی در غرب آسیا، سخن گفت.

گفتنی است مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در سخنانی از کانون زبان ایران، به عنوان یک مرکز قوی برای آموزش زبان‌های خارجی یاد کرد و گفت: مایه‌ی خرسندی است چنین موسسه‌ی نیرومندی در استان فعالیت و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

لیلا سایگانی هم‌چنین افزایش استقبال از کانون زبان ایران در استان را نشانه‌ی تلاش همکاران و همدلی آنان دانست و خواستار گسترش فعالیت‌های آن در سراسر استان شد.

در ادامه نشست کوتاهی با حضور مسئولان استانی و مدرسان کانون زبان و همکاران کانون پرورش فکری استان برگزار شد و در مورد مسایل شغلی و آموزشی و راهکارهای توسعه ی آموزش‌ها،بحث و تبادل نظر شد.

قابل ذکر است کانون زبان ایران در استان در ترم تابستان ۱۴۰۱ در دو شاخص تحقق اهداف و درصد افزایش آمار، رتبه‌ی اول کشور را کسب کرده است.

ساختمان جدید کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

ساختمان جدید کانون زبان ایران در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =