مدیرکل کانون استان ایلام با دبیر ستاد و مدیر پایانه مرزی در مهران دیدار و گفت و گو کرد

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای برپایی پایگاه فرهنگی اربعین در شهرستان مهران با دبیر ستاد و مدیر پایانه مرزی در شهرستان مهران دیدار و گفت و گو کرد

 

به گزارش روابط عمومی کانون ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در راستای برپایی پایگاه فرهنگی اربعین در شهرستان مهران با دبیر ستاد و مدیر پایانه مرزی در شهرستان مهران دیدار و گفت و گو کرد.

ایشان در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مسئولین ستاد اربعین، از اجرای فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی در پایانه ی مرزی مهران برای کودکان و نوجوانان زائر خبر داد.

این مسئول فرهنگی اهدای بسته های فرهنگی، کتاب ، برگزاری مسابقات نقاشی، ادبی و عکاسی با محوریت اربعین وبرپایی نمایشگاه آثار عاشورایی و ... توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خبر داد.

در این دیدار سلیمانی مدیر پایانه مرزی از تلاش و پیگیری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری تقدیر کرد.

ودر ادامه نوراللهی، دبیر ستاد اربعین شهرستان مهران نیز از برنامه های کانون برای مخاطبان کودک و نوجوان و والدین آنان استقبال کرد.

در پایان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان و مسئولین از غرفه و جایگاه معین شده برای کانون بازدید کرده و آقای سلیمانی و نوراللهی جهت اجرای برنامه های اعلام شده توسط کانون قول مساعد دادند.

بر پایه ی این گزارش اداره کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با برپایی پایگاه فرهنگی اربعین با حضور و مشارکت مربیان مراکز و کارکنان اداره کل سهم موثری در انجام خدمات فرهنگی به زائران امام حسین(ع) بر عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =