کد خبر: 317877
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
بازدید 164
نشست مجازی آموزش پادکست قصه‌گویی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نشست مجازی پادکست قصه‌گویی را با حضور علاقه‌مندان به این ابزار تربیتی برگزارکرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این نشست آموزشی هم‌زمان با برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بستر فضای مجازی برگزارشد.

تشریح روند برگزاری این رویداد فرهنگی و شیوه ارایه اثر در بخش پادکست جشنواره قصه‌گویی از اهداف این نشست مجازی با حضور مریم حقدوست، مربی‌مسئول مرکز فرهنگی هنری  کانون کوچصفهان بود.

مسئول استانی بخش پادکست جشنواره قصه‌گویی صحبت‌های خود در این نشست مجازی  را با اشاره به شعار بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آغاز و «قصه‌صدای زندگی است» را شعار انتخابی این  دوره اعلام‌کرد.

مریم حقدوست هم‌چنین، امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی را محورهای موضوعی جشنواره برشمرد و افزود: قصه گویی ملی، بین‌المللی ، آیینی‌سنتی، به‌زبان اشاره، ۹۰ ثانیه‌ای و پادکست از بخش‌های مختلف این رویداد بین‌المللی محسوب‌می‌شود.

وی هم‌چنین نگاهی ویژه به بخش پادکست این جشنواره داشت و با بیان این‌که این بخش جذاب پادکست، طی ۲ سال اخیر به جشنواره بین المللی قصه گویی اضافه‌شده، توضیح‌داد: تمامی علاقه‌مندان در سنین مختلف با گویش، لهجه و زبان‌های متفاوت می‌توانند با قصه‌های صوتی خود در این رویداد شرکت‌کنند.

این فعال عرصه قصه‌گویی ادامه این نشست را به معرفی نرم‌افزارهای ساخت پادکست و شیوه‌های آماده‌سازی و ارایه پادکست‌ها اختصاص داد و در پایان اظهارامیدواری کرد که سال جاری نیز  هم‌چون گذشته، شاهد استقبال گسترده علاقه‌مندان و همراهی با بیست‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =