برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» شناخته شدند

۱۴ برنده مسابقه کتاب‌خوانی «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» که به مناسبت هفته دولت و سالگرد شهادت دکتر محمدجواد باهنر برگزار شده بود مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مهین مهدی‌زاده و ماه‌صنم افضلی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راین، حمیده امان‌الهی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شهداد و مریم شبونی‌گوکی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری گلباف در مسابقه کتاب‌خوانی «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» برگزیده شدند.

بنابر این خبر، حلیمه علی صوفی، جمیله عظیمی راویز، امیر اکبری‌پور، طیبه عظیمی راویز، ملیحه سلطانی‌نژاد، یلدا محسنی‌فرد، محبوبه محسنی، حمیده محسنی‌فرد، محمدامین خانه‌فردا و زینب حبیبی‌نیا ۱۰ معلم برگزیده این مسابقه از آموزش و پرورش استان بودند.

مسابقه کتاب‌خوانی «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهل‌و یکمین سالگرد شهادت دکتر محمدجواد باهنر و هفته دولت برای مربیان کانون و معلمان استان به صورت آنلاین و از طریق سایت کانون کرمان برگزار شد.

این در حالی است که، این مسابقه همزمان برای همه کارکنان ادارات دولتی استان کرمان اعلام فراخوان داده و برگزیدگان دیگر ارگان‌ها از سوی اداره مربوطه اعلام می‌گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =