کد خبر: 317905
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
گردهم‌آیی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

گردهم‌آیی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران در شهرستان نور  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این برنامه 14 شهریور با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان واحد فرهنگی و مربیان فرهنگی مراکز استان در سالن جلسات نظام مهندسی شهرستان نور برگزار شد.

گردهم‌،آیی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

محمدعلی یزدان شناس، ضمن تقدیر از تلاش‌های مربیان فرهنگی کانون، با تاکید براهمیت برگزاری این نشست، اظهار داشت: بیان نقدها، پیشنهادها و دغدغه‎ها از سوی  مربیان می تواند منجر به شناخت درست از فرصت‌ها و آسیب‌ها در کانون شود.

مدیرکل کانون مازندران ضمن پاسخ به سوال‌های  مطرح شده توسط مربیان در گردهم‌آیی، بر ضرورت گزارش نویسی و ثبت عملکرد تاکید نمود و افزود: مربیان درخط مقدم کانون هستند و به صورت مستقیم با اعضا در ارتباط هستند؛ از این‌رو به صورت ملموس‌تری برنامه‌های اجرایی  را درک می نمایند و برهمین اساس می تواند ما را در شناخت بهتر  مسایل پیش‌رو یاری رسانند.

*ضرورت مطالعه مربیان برای کیفی سازی برنامه‌ها

یزدان شناس خلاقیت را  یکی از  متغییرهای  مهم کانون دانست و بیان داشت: در مراکز فرهنگی و هنری فرصت‌های خوبی برای تربیت نسل آینده ساز وجود دارد و بر همین اساس مطالعه مربیان یک اصل ضروری است که می تواند نقش موثری  در کیفی سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون ایفا نماید.

وی ادامه داد: فعالیت‌های خلاقانه و متنوع یکی از فرصت‌ها و ظرفیت‎های مهم کانون است که آن را سایر نهادهای آموزشی و تربیتی  متمایز می نماید؛ از این‌رو مربیان می‌توانند از این فرصت برای شکوفایی کودکان و نوجوانان  در اوقات فراغت بهره ببرند.

این مسؤول فرهنگی در ادامه به ویژگی کتاب محور بودن فعالیت‌ها در کانون نیز اشاره داشت و بر همین اساس تاکید کرد تا اجرای برنامه‌ها  کتاب محور به صورت مستمر و کیفی‌تر از گذشته انجام شود.

یزدان شناس به رشد چشمگیر حضور اعضا در مراکز فرهنگی و هنری در پسا کرونا هم اشاره کرد و اظهار داشت: پس از دوران کرونا با حضور پر شور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری مواجه بودیم.

*برنامه‌ریزی یک اصل در موفقیت سازمانی است

مدیرکل کانون مازندران در سخنان پایانی خود بر اهمیت برنامه ریزی به عنوان یک اصل اساسی در موفقیت سازمانی تاکید کرد و از مربیان خواست تا به صورت ماهیانه و هفتگی، برنامه‌های پیش روی خود را تنظیم نمایند.

لازم به ذکر است: در ابتدای این گردهم‌آیی مربیان فرهنگی به بیان صحبت‌ها، دغدغه‌ها و نقدها و پیشنهادهای خود در حوزه فعالیت‌های فرهنگی مراکز پرداختند.

در ادامه نیز فرشته شهمیرزادی، معاون فرهنگی کانون مازندران نیز بر اساس دستور جلسه به طرح موارد لازم پرداخت.

ربابه هاشمی، کارشناس فرهنگی و نماینده انجمن قصه‌گویی نیز در خصوص جشنواره قصه‌گویی سخن گفت و با تاکید بر شیوه‌نامه این جشنواره، خواستار مشارکت  حداکثری مربیان و ترغیب اعضا و تبلیغات برای مشارکت بیشتر و بهتر شد.

سید مصطفی صالحیان، دیگر کارشناس فرهنگی این کانون از شیوه‌نامه جشنواره کتاب‌خوانی صحبت کرد و ضمن بیان ظرفیت‌های موجود در مراکز، خواستار همراهی و مشارکت همکاران کانون پرورش فکری مازندران در این دور از جشنواره برای توسعه و ترویج کتاب‌خوانی کانون شد.

در این گردهم‌آیی با لوح سپاسی از سوی مدیرکل از مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران تقدیر به‌عمل آمد.

در پایان مربیان فرهنگی مراکز کانون از موزه دیدی شهرستان نور دیدن کردند.

گردهم‌،آیی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

گردهم‌،آیی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

گردهم‌،آیی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

برای دیدن سایر عکس های این گرد هم آیی روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =