مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی و هنری سرایان بازدید کرد

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح امروز چهارشنبه 16 شهریور ماه از مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در ابتدای سفر یک روزه خود به شهرستان سرایان با همراهی کارکنان کانون در سرایان در محل گلزار شهدای گمنام این شهر ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار این شهدا با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کرد.

مدیر کل کانون استان در ادامه در محل مرکز فرهنگی و هنری سرایان از نمایشگاه آثار تولیدی اعضای این مرکز در کلاس‌های اوقات فراغت تابستان بازدید کرد و پس از آن در جلسه شواری فرهنگی این مرکز شنونده گزارشی از مهمترین برنامه‌های این مرکز قرار گرفت.

حمیدی پس از شنیدن این گزارش ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مرکز به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و خواستار برنامه‌ریزی به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در جهت معرفی رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت در کودکان ونوجوانان شد.

رییس شورای فرهنگی کانون پرورش فکری استان، بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی بین المللی کانون را از مهمترین برنامه‌های کانون در شش ماهه دوم سال دانست و گفت: با توجه به اینکه فرایند استانی این جشنواره در استان آغاز شده لازم است با برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی مناسب زمینه حضور علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی در شهرستان سرایان را در این جشنواره فراهم کنیم.

در ادامه عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش که مدیر کل کانون استان را دراین بازدید همراهی می‌کرد نیز طی سخنانی به فراهم شدن زمینه حضور پژوهشگران در بخش علمی جشنواره قصه‌گویی را خواستار شد.

مسئول امور ایثارگران کانون استان در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بر دیدار با خانواده شهدا در طول این هفته و دل‌جویی از خانواده شهدا که الگوهای صبر و استقامت هستند تاکید کرد.

گفتنی است در بخش پایانی این بازدید مدیر کل کانون استان با هدایایی از تلاش‌های کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی و هنری و هنری سرایان بازدید کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی و هنری و هنری سرایان بازدید کرد

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی و هنری و هنری سرایان بازدید کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =