سلسله نشست‌های آموزش پادکست قصه‌گویی

سلسله نشست‌های آموزش پادکست قصه‌گویی با حضور مربیان و اعضا مراکز فرهنگی در کانون استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری، سلسله نشست‌های آموزشی پادکست همزمان با برگزای بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه گویی و به منظور آشنایی هرچه بهتر مربیان و اعضا مراکز فرهنگی با اصول ساخت و تدوین قصه‌گویی صوتی در سه جلسه‌ی متوالی  به اجرا در آمد. 

مجموعه نشست‌های آموزش پادکست استانی، بر مبنای نیازشناسی قصه‌گویان مراکز فرهنگی و با برنامه‌ریزی منسجم معصومه مهری مسوول بخش پادکست استان و کارشناس ادبی پی‌ریزی شد و توسط کیامرث هیاریان مربی هنری مرکز شماره یک  شهرکرد به عنوان مدرس در فضای مجازی اسکای روم برگزار گردید. 

سلسله نشست‌های آموزش پادکست قصه‌گویی
جذابیت و بداعت و اثرگذاری، استفاده مناسب از موسیقی وهوشمندی در تدوین، استفاده‌ی بهینه از ابزار ضبط و ویرایش صدا و جلوه‌های صوتی، معرفی نرم‌افزارهای ساخت پادکست، هماهنگی عناصرو تکنیک‌های ساخت  پادکست، تاثیر وکیفیت صدا، طراحی آرم، شیوه‌های تدوین و آماده‌سازی همراه با نقد و بررسی نمونه پادکست «کرم سه نقطه» ساخته‌ی فاطمه آذری مربی ادبی راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی از موضوعات طرح شده در این نشست بود.

علاقمندان به شرکت دربخش پادکست قصه گویی بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی می‌توانند به آدرس kanoonfest.ir مراجعه نمایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =