اعضای کانون پرورش فکری بستک به اردو تابستانه رفتند

با پایان یافتن کارگاه‌های اوقات فراغت تابستان اردوی تابستانه کانون پرورش فکری مرکز بستک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ زهرا رحمانی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بستک از اردو تابستانه اعضای مرکز خبرداد.
رحمانی اردو را فرصتی برای پایدار سازی و افزایش مهارتهای اعضای کانون پرورش فکری دانست.
 وی گفت: با پایان یافتن کارگاه‌های اوقات فراغت تابستان اردوی درون شهری به تفکیک گروه بندی ویژه اعضای نوباوه،نوخوان و نونهال برگزار شد.
همچنین وی افزود: برپایی اردوها یکی از فعالیتهای جذاب و فرصتی برای پایدارسازی اعضا است و تاثیر ماندگار در روحیه آنها دارد و به نوعی تمرین زندگی کردن است.

اعضای کانون پرورش فکری بستک به اردو تابستانه رفتند
رحمانی عنوان کرد: در اردوی تابستان امسال سه گروه نوباوه، نوخوان و نونهال پسر و دختر شرکت کردند.اولین اردو با حضور بیش از ۴۵نفر از اعضای نوباوه در پارک بانوان با اجرای فعالیت‌هایی همچون قصه‌گویی، بازی، سرگرمی و مسابقه انجام گرفت؛ همچنین اردوی دخترانه دومین اردویی بود که با حضور بیش از ۳۵ نفر از اعضای دختر به بوستان شهر جناح و بام کهتویه صورت گرفت و مربیان با اجرای فعالیت‌های گروهی مثل :مسابقه، شعرخوانی و بازیهای بومی محلی، رصد ستارگان وصورت‌های فلکی (مثلث تابستانه) در صحرای خلوص به مشارکت دعوت شدند.

اعضای کانون پرورش فکری بستک به اردو تابستانه رفتند
مسئول کانون پرورش فکری بستک پایان بخش اردوها، اردوی پسرانه اعلام کرد و افزود: اردو با حضور بیش از ۳۰ نفر از اعضای پسر تشکیل شد و از بام سنگی کهتویه بازدید و با انواع سنگ سازه‌هایی که با همت محمد شریف احمدی از هنرمندان روستای کهتویه ساخته شده بود آشنا شدند و با اجرای شیرین‌کاری، بازیهای بومی محلی، مسابقه و برپایی نماز جماعت روزی پرنشاط را سپری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =