درخشش استان خراسان رضوی در مهرواره ادبی «سلام بر خورشید»  

مربیان ادبی و فرهنگی استان خراسان رضوی در مهرواره ادبی «سلام بر خورشید» خوش درخشیدند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ سمیه سلامی‌راد کارشناس ادبی استان با اعلام این خبر گفت: فراخوان شعر و داستان رضوی هم‌زمان با برپایی جشن‌های دهه‌ی کرامت و به منظور تکریم مقام والای امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا(ع) از سوی مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی هنری منتشر شد.  
سلامی‌راد افزود: این رویداد با هدف پاسداشت مقام والای معنوی و ادای احترام به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع)، تولید آثار فاخر ادبی با محوریت موضوعی امام رضا(ع)، ایجاد روحیه نشاط و تعلق سازمانی در بین همکاران برگزار شد.  
آثارِ رویداد ادبی «سلام بر خورشید» در تمام قالب‌های شعرِ کلاسیک، نیمایی و سپید و داستانک با شروع از جمله و عبارت‌های پیشنهادی بود که مورد استقبال مربیان فرهنگی و ادبی استان قرار گرفت. مربیان  و کارشناسان خراسان رضوی با ارسال ۱۱ اثر در این مهرواره شرکت کردند.   
کارشناس ادبی استان ادامه داد: در بخش داستان از میان هشت برگزیده کشوری چهار برگزیده از استان خراسان رضوی است. عزت صدیقی لویه با داستانک «جشن تولد»، زهره اکبر آبادی با داستانک «باران می‌بارد»، سمیه سلامی‌راد با داستانک «بهشت» و بهاره قانع‌نیا با اثر «نه شگفت انگیز» برگزیده این بخش شدند. در بخش شعر نیز اطهر سید موسوی با شعر «حوالی گنبد»، مهدی صحرایی با اثر «بام نور» از برگزیدگان مهرواره بودند.
سلامی راد در پایان عنوان کرد: لوح تقدیر و جوایز ۶ برگزیده، طبق اعلام متعاقبا ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =