کد خبر: 318032
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
بازدید 155
شور و شوق شهریوری در مراکز کانون استان قزوین

روزهای ماه شهریور در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، دورهمی‌های قصه‌گویی و نمایشگاه‌های پایان فصل از برنامه‌های اخیر مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به‌شمار می‌آیند.

براین اساس در استقبال از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی بین المللی، مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو کانون تاکستان دورهمی قصه گویی را برای اعضای کودک ونوجوان دختر به میزبانی مرکز شماره یک برگزار کردند.

 در این مراسم شمار ۲۰ عضو و مادربزرگ در بخش‌های ۹۰ ثانیه ای و ملی قصه گویی کردند. و بیش از ۷۰ نفر کودک و نوجوان به همراه جمعی از خانواده‌ها تماشاگر این رقابت هنرمندانه بودند.

تلاوت قرآن مجید، سرود ملی و خوش‌آمدگویی به مهمانان از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

معصومه رحمانی برگزیده منطقه ای دو سال پیش جشنواره قصه‌گویی و ناهید ایزدی که پیش‌تر از شرکت‌کنندگان بخش مادربزرگ ها بوده است، داوران این مرحله بودند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک نیز مرحله کتابخانه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی را با عنوان "قصه‌های تابستان" برگزار کرد.

در این برنامه، ۴۰ عضو خردسال، کودک و نوجوان مرکز در رقابتی دوستانه، قصه‌گویی کردند.

داوری این برنامه را آزاده میربها مربی مسئول فرهنگی مرکز شماره یک کانون قزوین برعهده داشت.

معاون فرماندار آبیک، رییس و اعضای شورای شهر از مهمانان این مراسم بودند.

معرفی و قدردانی از برگزیدگان بخش پایانی این برنامه بود.

هم‌چنین در بخش جنبی این برنامه، این مرکز با برپایی نمایشگاهی از آثار اعضای خردسال کارگاه‌های "مادر و کودک" که توسط مسئولان مهمان افتتاح شد، بخشی از توانمندی اعضا و مربیان خود را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان خواهد بود.

شور و شوق شهریوری در مراکز کانون استان قزوین

شور و شوق شهریوری در مراکز کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =