کد خبر: 318034
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
بازدید 219
نشست ایثار و شهادت با حضور جانباز جنگ تحمیلی درکانون لرستان

با حضور احمد یوسفی جانباز سرافرازجنگ تحمیلی و نویسنده آثار دفاع مقدس و همکاران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان نشست با موضوع ایثار و شهادت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز شنبه 19 شهریورماه 1401 به منظور گرامی داشت یاد و خاطره 6544 شهید استان لرستان نشست با موضوع ایثار و شهادت و حضور احمد یوسفی جانباز سرافرازجنگ تحمیلی و نویسنده آثار دفاع مقدس برگزار شد.
در این نشست با حضور همکاران اداره استان و مراکز فرهنگی هنری سراسراستان لرستان در فضای اسکاری روم ، خاطرات جنگ، معرفی شهدا و فرماندهان و معرفی کتاب انجام شد.
احمد یوسفی به بیان خاطراتی از عملیات فتح المبین و رشادت های همرزمانش پرداخت و گفت: شهدای والا مقام از همه چیز خود گذشتند تا ما با آرامش و آسایش زندگی کنیم و وظیفه ی ماست که یاد و خاطره شهدا و جانبازان را زنده نگه داریم.
این جانباز سرافرازجنگ تحمیلی و نویسنده آثار دفاع مقدس اضافه کرد: من در کودکی عضو کانون بودم و در کانون رشد کردم و کار نویسندگی را با چاپ مقاله ای در سال 1362 شروع کردم.
یوسفی بیان داشت: وظیفه ی مهم تربیت کودکان و نوجوانان برعهده مربیان کانون است و در اینجا به مربیان توصیه می کنم که مفاهیم دفاع مقدس را در اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به بچه ها انتقال دهند و در قصه گویی ها از خاطرات رزمندگان استفاده کنند.
در پایان این نشست مجازی، شرکت کنندگان سوالات خود را مطرح و احمد یوسفی جانباز سرافرازجنگ تحمیلی و نویسنده آثار دفاع مقدس به آنها پاسخ داد.
گفتنی است از این نویسنده آثار زیادی در مجموعه کتاب، مجلات و... به چاپ رسیده است.

نشست ایثار و شهادت با حضور جانباز جنگ تحمیلی درکانون لرستان

نشست ایثار و شهادت با حضور جانباز جنگ تحمیلی درکانون لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =