فراخوان ساخت نماهنگ «گُل‌واژه‌های نور» منتشرشد

فراخوان تهیه و ساخت نماهنگ‌های نمازی«گُل‌واژه‌های نور»، با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان انتشاریافت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این فراخون استانی به‌منظورترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ نماز و ساخت‌کلیپ‌های هنرمندانه با محوریت این فریضه الهی منتشرشد.

برهمین اساس نیز «شیوه‌های دعوت به نماز»، «سخن بزرگان در ارتباط با نماز»، «آثار و برکت‌های برپایی نماز» و «معرفی‌کتاب‌های کودک و نوجوان درباره ‌نماز،» موضوع‌های محوری فراخوان تهیه و ساخت نماهنگ‌های نمازی «گلواژه‌های نور» به شمارمی‌رود.

این درحالی‌است که گروه‌های سنی نونهال(۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه(۱۲تا ۱۴سال)، نوجوان(۱۵ تا ۱۷ سال) و بزرگسال(۱۸ سال به بالا) مخاطبان این فراخوان محسوب‌می‌شوند.

براساس این فراخوان، علاقه‌مندان به تهیه و ساخت نماهنگ‌های با محوریت نماز می‌توانند آثار حداقل ۳ و حداکثر ۵ دقیقه‌ای را تا ۱۰ مهر ۱۴۰۱ به نشانی الکترونیکی: Honari.gilan@kpf.ir  یا به آدرس: رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، کدپستی: ۴۱۴۵۹۱۴۱۴۷، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌کنند.

یادآورمی‌شود، استفاده از تصاویر یا بخشی از آثار دیگران، نیازمند موافقت صاحبان اثر اعلام‌شده و تکمیل فرم مشخصات فردی نیز از شرایط پذیرش و داوری آثار محسوب‌می‌شود.

شیوه‌نامه  فراخوان «گُل‌واژه‌های نور»

فراخوان ساخت کلیپ‌های نمازی «گُل‌واژه‌های نور» منتشرشد

فراخوان ساخت کلیپ‌های نمازی «گُل‌واژه‌های نور» منتشرشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =