نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره بین المللی نقاشی اربعین

کارشناسی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره بین المللی نقاشی اربعین را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،  با استعانت از خداوند متعال ، در اربعین  حسینی سال 1399  آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اصفـهان،  در راســتای اهمیت  و توســعه‌ی روز افزون فرهنــگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان از طریق رشته‌ی نقاشی ، علاقه‌مندان کودک ونوجوان را به چالش اربعینی دعوت کرد . 

فراخوان بین‌المللی نقاشی اربعین ، با هدف نشر ، ترویج و گسترش فرهنگ غنی و والای اربعین حسینی و عهد و پیمان با شهدا ، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای درک و تفکر عمیق و ظهور و شکوفایی استعدادهای هنری نسل آینده‌ ساز جهان اسلام به ویژه شیعه برگزار شد .

از بین 2000 اثر رسیده ، 100 اثر از طرف هیئت داوران انتخاب گردید که تعداد 80  اثر نقاشی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد .

نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره بین المللی نقاشی اربعین از 23 شهریور ماه 1401 تا 6 مهرماه 1401 از ساعت هشت صبح تا هیجده عصر  در تهران ، خیابان حجاب ، مرکز افرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای بازدید عموم دایر است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =