کسب رتبه دوم استان در بالاترین میزان رشد عملکرد توسط کانون پرورش فکری استان زنجان

در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان بعنوان رتبه دوم دستگاه‌های اجرایی استان در بالاترین میزان رشد عملکرد، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، صبح یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ در راستای گرامیداشت هفته دولت و همزمان با جشنواره شهید رجایی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان، دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان و روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید، از کانون استان زنجان بعنوان کسب رتبه دوم دستگاه‌های اجرایی استان در بالاترین میزان رشد عملکرد، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

متن لوح سرپرست کانون استان  بدین شرح است:
سرکار خانم شیرین دارایی
سرپرست محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان
شناسایی و تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت کارآمدترین شیوه نهادینه سازی و ارتقاء عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف بوده و نشانگر خودآگاهی سازمانی با تاکید بر راهبردها، ساختار و فرآیندهای معطوف به توسعه و اثربخشی می‌باشد.
در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و کسب «رتبه دوم استان در میزان رشد عملکرد در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱» قدردانی نمایم.
امید است با توکل به خداوند سبحان و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشید.

محسن افشارچی

استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان زنجان

کسب رتبه دوم استان در بالاترین میزان رشد عملکرد توسط کانون پرورش فکری استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =