فراخوان سفرنامه زیارتی اربعین حسینی ویژه ی کودکان و نوجوانان زائر منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت اربعین حسینی فراخوان سفرنامه زیارتی اربعین حسینی ویژه ی کودکان و نوجوانان زائر منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این فراخوان آمده است اگر مایل هستی تجربه ی سفر زیارتی خود را در قالب یک سفرنامه زیارتی 200 کلمه ای با دوستان خود به اشتراک بگذارید بعد از سفر، سفرنامه ی خود را به آدرس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نمایید تا در مسابقه ی سفر نامه ی اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان شرکت نمایید.

بنا بر این گزارش، علاقه مندان می توانند سفرنامه خود را 15 روز بعد از اربعین حسینی حداکثر تا 10 مهرماه به دبیرخانه فراخوان واقع در کردستان، سنندج، خیابان طالقانی، خیابان ورزش کانون استان کردستان ارسال نمایند.

این گزارش حاکی است، ذکر نام و نام خانواده گی زائر کودک و نوجوان، سن زائر و شهر محل اقامت و شماره تماس شرکت کننده در فراخوان الزامی است.

در ادامه گزارش آمده است، این مسابقه به منظور آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ عاشورایی و توسعه و تعمیق فرهنگ دینی در میان کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =