یادداشتی کوتاه ازمحمدرضا کریمی صارمی، معاون تولید کانون در پایگاه فرهنگی اربعین کانون استان درپایانه مرزی مهران

محمدرضا کریمی صارمی، معاون تولید کانون کشور در پایگاه فرهنگی کانون در مرز بین المللی مهران در حس و حالی معنوی و زیبا ، یادداشتی کوتاه و دانشین در اختیار روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام قرار داد.

به گزارش روابط عمومی کانون محمدرضا کریمی صارمی، معاون تولید کانون کشور در پایگاه فرهنگی کانون در مرز بین المللی مهران در حس و حالی معنوی و زیبا ، یادداشتی کوتاه و دانشین در اختیار روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام قرار داد:

امروز که در غرفه ی کانون استان ایلام بودم، به ۳۰ سال پیش و بیشتر برگشتم. آن زمان که خودم مربی بودم و در مناسبت ها غرفه می زدم و دوست داشتم که بچه ها به غرفه بیایند و با کانون و کتاب و مطالعه آشنا شوند و در مسابقات کانون شرکت کنند.امروز این حس را داشتم.

خیلی خوشحال بودم که می دیدم مربیان در چادرهای گرم در دمای بالای ۵۰ درجه، نشسته اند و چشم انتظار زائران امام حسین (ع) هستند. این نمایشگاه راخیلی متفاوت تر از نمایشگاه های دیگری که تا الان در کانون برگزار کرده ایم ، می بینیم که هنوز مهربانی توی چشم و دل مربیان کانون هست و همه اش به دنبال این هستند که بتوانند جریان جدیدی را در ذهن و روح بچه ها به وجود بیاورند.

زائرین کوچکی که یک دسته از آنها مشتاقانه قدم در مسیر پیاده روی گذاشتند وحس خود را بیان می کنند وعده ای دیگر نیز سفر را طی کرده و رفته بودند تا از نزدیک با سرور و سالار شهیدان بیعت کنند و در مسیر برگشت، دقایقی هم با کوله باری از خاطره ، در فضای پایگاه فرهنگی اربعین کانون،توقف می کردند تا با شرکت در فعالیت های کانون ، سفر معنوی شان کامل شود.

 خدا را شاکریم که به ما این نعمت بزرگ را داد که خدمتگزار بچه ها باشیم و بتوانیم لحظاتی را برایشان به وجود بیاوریم که مطمئناً در قلب شان می ماند..

از تمام خواهران و برادران عزیزم در کانون استان ایلام تشکر می کنم. امیدوارم هرجا که هستند سلامت باشند و اجرشان با امام حسین(ع). مطمئناً برکت این تلاش در زندگی شان، شکل خواهد گرفت.

 امیدوارم بتوانم دست نوشته های این بچه ها را به صورت کتاب چاپ کنم و سال دیگر این موقع، بتوانیم این کتاب‌ها را در دسترس زائران دیگر قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =