بازدید مدیرعامل کانون از نمایشگاه نقاشی اربعین و کارگاه‌های داستان‌نویسی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نمایشگاه نقاشی اربعین و کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی روز ۲۳ شهریور با حضور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، از نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین که از سوی کانون استان اصفهان و مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شد، دیدن کرد.

در نمایشگاه آثار برگزیده مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین، ۸۰ اثر تا ۶ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین، سال گذشته با همکاری بخش بین‌الملل اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون برگزار شد.

بازدید مدیرعامل کانون از نمایشگاه نقاشی اربعین و کارگاه‌های داستان‌نویسی

مدیرعامل کانون همچنین در همین روز در کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» حضور یافت و با نوجوانان نوقلم به گفت‌وگو پرداخت.

بر همین اساس، ۸۰ نوجوان مستعد ضمن حضور در کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی، با نویسندگان مطرح کودک و نوجوان دیدار کردند و این نویسندگان به سوال‌های آنان در این کارگاه‌ها پاسخ گفتند.

یادآوری می‌شود رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» از سوی امور بانوان شهرداری تهران با مشارکت امور زنان وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با محوریت «تهرانِ خانواده» در حال برگزاری است.

بازدید مدیرعامل کانون از نمایشگاه نقاشی اربعین و کارگاه‌های داستان‌نویسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =