بررسی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک در کانون کهگیلویه و بویراحمد

اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به بررسی شیوه‌نامه‌های «هفته‌ی ملی کودک» پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ، نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان با بررسی برنامه‌های پیشنهادی مراکز فرهنگی هنری استان در هفته‌ی ملی کودک دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱  برگزار و درخصوص برنامه‌های راهبردی و تعیین دبیر و تشکیل دبیرخانه گفت‌وگو شد.

مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای کودکان و نوجوانان در روز جهانی کودک و هم‌چنین مطالعه‌ی دقیق شیوه‌نامه‌های ارسالی، تأکید و اظهار کرد: با پایان‌یافتن ماه‌های محرم و صفر، برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۶ مهر سال جاری، آغاز می‌شود و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد.

وی  پیشنهاد داد تا برای دغدغه‌های ایجاد شده از بازگشایی مراکز، حضور اعضا  نشست دیگری با حضور  دستگاههای اجرایی ، برگزار شود و تصمیم‌سازی نهایی درخصوص برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک صورت گیرد.

وی ادامه داد:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از متولیان اصلی تربیت و پرورش قشر کودک و نوجوان رسالت  سنگینی در این زمینه بر عهده دارد. 

در بخشی از این جلسه، اعضای شورا، نظرها و پیشنهادهای خود را مبنی بر هماهنگی با دستگاه‌های عضو کارگروه هفته‌ی ملی کودک بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =