افزایش تعامل کانون، آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی

مدیران کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی در نخستین جلسه شورای هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در استان‌ها که به میزبانی کانون برگزار شد بر همکاری‌های متقابل تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با اشاره به وجود فصول مشترک و زمینه‌های متعدد همکاری فی‌مابین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش، اعتلای فرهنگی، کمک به کشف نبوغ کودکان و نوجوانان و توسعه عدالت فرهنگی را پیش درآمد استمرار این هم افزایی‌ها عنوان کرد.

زهرا آب سوران افزود: همکاری در ارائه خدمات شایسته به کودکان و نوجوانان به عنوان مخاطبان مشترک کانون، آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به عنوان هدف واحد هر ۴ دستگاه می‌تواند زمینه ساز ظهور ایده‌های خلاق و کارآمد در بسط و گسترش این همکاری‌ها باشد. 

جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: آغاز به کار شورای هماهنگی را می‌توان فصلی نو و البته متفاوت در فائق آمدن بر مشکلات با رویکرد همکاری ذکر کرد.

در ادامه این جلسه، مصطفی سلیمانی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، اعزام دانشجویان این دانشگاه را به مراکز کانون، نقطه‌ی عطفی در انتقال مهارت‌های بین دانشجویان و مربیان کانون بر شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =