کد خبر: 318304
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
شورای آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل تشکیل جلسه داد

در دومین جلسه‌ شورای آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری استان اردبیل درسال ۱۴۰۱، شرکت‌کنندگان در خصوص موضوع‌های مطروحه به تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، دومین جلسه‌ شورای آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل در حالی برگزار شد که اعضای شرکت‌کننده در خصوص چهاردهمین شیوه‌نامه هفته پژوهش و برنامه‌ریزی در این خصوص، برگزاری کارگاه یا وبینار آموزشی با موضوع قصه‌گویی، برگزاری دوره‌های مصوب استانی و هم‌چنین تجهیز و فضاسازی مراکز فرهنگی هنری استان با موضوعات مختلف پژوهشی و علمی، به تبادل‌نظر پرداختند.

در این جلسه داریوش علومی، معاون فرهنگی اداره کل کانون استان اردبیل توجه به اجرای فعالیت‌های علمی و پژوهشی در مراکز کانون را مهم توصیف کرده و گفت: تحقیق و پژوهش یکی از راه‌های کسب علم و آگاهی توسط اعضا است؛ از همین رو آموزش شیوه‌های صحیح پژوهش و اجرای فعالیت‌های علمی و پژوهش محور در مراکز کانون استان، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

گفتنی است در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورا به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و موارد زیر به عنوان مصوبات جلسه تعیین شد.

مصوبات جلسه:        

- برگزاری وبینار و یا کارگاه آموزشی با موضوع «پادکست» برای شرکت‌کنندگان استانی در جشنواره قصه‌گویی در صورت مهیا شدن شرایط و هم‌چنین تهیه محتوای لازم در این خصوص.

- برگزاری دوره‌های مصوب استانی سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان‌ماه که مقرر شد دوره آموزشی «روش‌های شناخت، ارزیابی و هدایت رفتار اعضا در مراکز» به‌صورت مجازی و با مشارکت و همکاری کانون استان البرز برگزار شود و دوره آموزشی «فعالیت پژوهش اعضا» نیز به‌صورت حضوری در هفته نخست آبان‌ماه به اجرا درآید.

- مقرر شد مراکز فرهنگی هنری کانون استان نسبت تجهیز و فضاسازی مراکز با موضوعات مختلف پژوهشی و علمی اقدام نمایند.

- مقرر شد کارگاه‌های تخصصی با عنوان «پرورش نگاه پژوهشگر» برای اعضا از فصل پاییز در مراکز ۱ اردبیل، مرکز ۱ مشگین‌شهر و مرکز ۱ کوثر برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =