درخشش ۱۷ عضو کتاب‌خانه‌های کانون در مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن

۱۷ عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن در سال‌های ۲۰۲۱ موفق به کسب جایزه شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از میان ۹۹۹۸ اثر از ۵۰ کشور جهان ۱۷ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار از این دوره مسابقه هیکاری ژاپن شدند.

در این میان سه عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون دیپلم افتخار نشان نقره، چهار عضو دیگر دیپلم افتخار نشان برنز و ۱۰ عضو کانون پرورش فکری نیز موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

بر اساس این خبر، مهرناز حسینی ۶ ساله از قاین خراسان جنوبی، نازنین بیاتی ۷ ساله از مرکز شماره ۳ همدان و کیمیا موسوی ۱۰ ساله از تبریزآذربایجان شرقی، دیپلم افتخار نشان نقره این رویداد هنری را به دست آوردند.

همچنین پارمیس خاجویی ۶ ساله از بهبهان خوزستان، ضحا ربانی ۶ ساله از فامنین همدان، رادین کریمی ۷ ساله از مرکز ۴۰ تهران و فاطمه محمدی ۱۰ ساله از قهدریجان اصفهان دیپلم افتخار نشان نقره بیست‌ونهمین مسابقه هیکاری ژاپن را از آن خود کردند.

شهراد روان‌شادی ۶ ساله از بهبهان خوزستان، شاهین امیری ۶ ساله از مرکز ۴۰ تهران، امیرعلی تقوی‌فرد ۶ ساله از لارستان فارس، پرناز گودرزی ۷ ساله از مرکز شماره ۵ کرمانشاه، یسنا عمادی ۸ ساله از شیرین‌سو همدان، شیدا رضایی ۹ ساله از گلپایگان اصفهان، ستاره شاویسی ۱۱ ساله از مرکز شماره ۵ کرمانشاه، مشکات الهیان ۱۲ ساله از تفرش استان مرکزی، شادی حسینی ۱۴ ساله از مشهد خراسان رضوی و آتنا صفوتی ۱۵ ساله از بندرانزلی گیلان دیپلم افتخار این رویداد هنری را کسب کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۱۶ اثر در بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن ۲۰۲۱ شرکت کرده است.

کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از طریق برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی یک از مهم‌ترین وظایف کانون پرورش فکری است.

کارگاه‌های هنری کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور زیر نظر مربیان متخصص و آموزش‌دیده کانون اداره می‌شود و همه‌ساله تعداد زیادی از این کودکان در مسابقه‌های معتبر بین‌المللی در کشورهای مختلف جهان موفق به دریافت جایزه می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =