«کوچه شهرهای خاطره» خواندنی می‌شود

اعضای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب اردوی فرهنگی‌تفریحی«کوچه شهرهای خاطره» ضمن بازدید از جاذبه‌های گردش‌گری بندرکیاشهر، دیدنی‌های این شهرساحلی را خواندنی‌کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این اردوی فرهنگی‌تفریحی عضومحور، به‌همت مرکز آفرینش‌های ادبی و همراهی مراکز چهارگانه رشت، کوچصفهان و لشت‌نشاء صورت‌گرفت و آشنایی افزون‌تر اعضا با جاذبه‌های گردش‌گری استان مدنظر قرارداشت.

بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بندرکیاشهر و حضور در مجموعه‌های تاریخی، فرهنگی، هنری و تعامل و تبادل تجربه اعضای این مجموعه فرهنگی در قالب یک فعالیت جذاب و نشاط‌بخش نیز از دیگر اهداف برگزاری این اردوی یک روزه با عنوان «کوچه‌شهرهای خاطره» بود.

برپایه این گزارش، کارشناسان،  مربیان و اعضای کانون گیلان بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون، حضور در مکان تاریخی شیلات بندرکیاشهر، پارک‌جنگی و پُل‌چوبی منتهی به ساحل دریای کاسپین را در برنامه‌های خود قراردادند و در قالب کارگاه ادبی«ببین و بنویس»، دیدنی‌های این شهرساحلی شرق استان گیلان را خواندنی کردند.

«کوچه شهرهای خاطره» خواندنی می‌شود

خاطرنشان‌می‌شود. مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان افزون‌بر برپایی کارگاه‌های حضوری شعر و داستان، در قالب فعالیت بخش‌مکاتبه‌ای و برگزاری انجمن‌های تخصصی در مسیر ارتقای آگاهی‌های ادبی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی گام‌برمی‌دارد.

شایان‌ذکراست، برگزاری اردوهای یک روزه «کوچه‌ شهرهای خاطره» با تقسیم مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان به مناطق 5 گانه، مستمر و با حضور اعضای کارگاه‌های ادبی این مجموعه برگزارمی‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =