کد خبر: 318360
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
بازدید 215
درخشش عضو کانون گیلان در مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن

آتنا صفوتی، عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان دیپلم افتخار بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی انجمن هیکاری کشور ژاپن در سال ۲۰۲۱ را از آنِ خودکرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، آتناصفوتی، عضو ۱۵ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی درحالی دیپلم افتخار بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی انجمن هیکاری را به‌خود اختصاص‌داد که ۹۹۹۹ اثر از ۵۰ کشور جهان به کشور ژاپن ارسال‌شد.

برپایه این گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۱۶ اثر در بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن ۲۰۲۱ شرکت کرده است.

با انتشار فراخوان این مسابقه در استان گیلان نیز ۳۰ اثر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال و ۱۲ اثر برای رقابت در این رویداد بین‌المللی انتخاب و فرستاده شد.

کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از طریق برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کانون پرورش فکری است و آتنا صفوتی که پیشینه ۱۰ سال عضویت در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی را در کارنامه دارد، برآمده این مجموعه فرهنگی است و زیر نظر «زلیخا شیرزاد» مربی این کانون به فعالیت می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =