کد خبر: 318365
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
درخشش عضو کانون پرورش فکری قاین در مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن

مهناز حسینی عضو شش ساله کانون پرورش فکری شهرستان قاینات موفق به کسب دیپلم افتخار نشان نقره از مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت؛ کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از طریق برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی یک از مهم‌ترین وظایف کانون پرورش فکری است و کارگاه‌های هنری کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور زیر نظر مربیان متخصص و آموزش‌دیده کانون اداره می‌شود و همه‌ساله تعداد زیادی از این کودکان در مسابقه‌های معتبر بین‌المللی در کشورهای مختلف جهان موفق به دریافت جایزه می‌شوند.

وی افزود: بر همین اساس ۳۶ اثر هنری کودکان ونوجوانان عضو مراکز فرهنگی و هنری استان به بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن در سال‌های ۲۰۲۱ ارسال شده است که در این بین اثر نقاشی «مهرناز حسینی» عضو شش ساله مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان قاینات موفق به کسب دیپلم افتخار نشان نقره این روداد مهم هنری بین المللی شده است.

گفتنی است ۱۷ عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کشور در بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن در سال‌های ۲۰۲۱ موفق به کسب جایزه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =