نشست تخصصی سفالگری ویژه مربیان هنری کانون پرورش فکری برگزار شد

مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان های همدان و مازندران در نشست تخصصی سفالگری در فضای اسکای روم شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان؛ مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان های همدان و مازندران در نشست تخصصی سفالگری در فضای اسکای روم در روز دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ شرکت کردند.
در ابتدای این نشست تخصصی که با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری استان های همدان و مازندران و کارشناسان هنری هر دو استان برگزار شد، بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون استان همدان، ضمن  خرسندی از برگزاری این نشست و به اشتراک گذاشتن تجربه و دانش مربیان استان ها، آن را یک اتفاق خوب و فرهنگی خواند که در راستای فعالیت های فرآیند محور مراکز کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان حرکت می کند.

نشست تخصصی سفالگری ویژه مربیان هنری کانون پرورش فکری برگزار شد
سپس افسانه محمدی مربی هنری استان همدان، آغاز گر نشست تخصصی سفالگری بود، در این جلسه از نشست سفالگری تکنیک نقش برجسته  به صورت عملی روی سفال آموزش داده شد. همچنین در حین اجرای نقش برجسته، محمدی نحوه چگونگی خشک کردن، نگهداری و نصب آن بر دیوار یا فضاهای دیگر را تشریح کرد. 
همچنین در زمان اجرای کارگاه مخاطبین این نشست که از مربیان هنری هر دو استان بودند، سوال های خود را مطرح کرده و افسانه محمدی به سوالات و نکات مبهم شرکت کنندگان پاسخ داد.

نشست تخصصی سفالگری ویژه مربیان هنری کانون پرورش فکری برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =