ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در روزهای آغازین هفته دفاع مقدس

مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری با شروع هفته دفاع مقدس و با هدف معرفی این هفته و ترویج روحیه ایثار و شهادت ویژه برنامه‌های مختلفی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ با آغاز هفته دفاع مقدس مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شهرستان قاین با هدف معرفی تبیین وقایع و دستاوردهای دفاع مقدس، معرفی شهدا و ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان ویژه برنامه‌های بازگویی خاطرات شهدای دفاع مقدس و ایستگاه مقاومت را برگزار کرد.

بر همین اساس مربیان این مرکز با هدف تقویت روحیه قدردانی از زرمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا و ترویج باورهای دینی مذهبی با حضور جمعی از اعضای مرکز  ویژه برنامه‌ی برگزار کرد که در این برنامه، مربیان کانون به بیان خاطراتی با موضوع نماز در جبهه‌، مهربانی و ایثار رزمندگان دفاع مقدس و شهدا پرداختند و در ادامه با اعضا به گفت و گو نشستند و پس از  کودکان ونوجوانان شرکت کننده در این برنامه ضمن قرائت فاتحه با شهدا تجدید میثاق کردند.

ویژه برنامه‌ی «ایستگاه فرهنگی ما مقاوم هستیم» در دبستان ادیب شهر قاین از دیگر برنامه های این مرکز بود که با حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از دانش آموزان  برگزار شد.

در این ایستگاه برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =