تاکید سرپرست کانون و معاون آموزش ابتدایی البرز بر تعاملات بین سازمانی

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز و سید محمود حسینی ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بر ضرورت هم افزایی بیشتر و تعاملات بین سازمانی به منظور بهره مندی جمعیت هدف تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز نشست ویژه بررسی فعالیت‌های هفته‌ی ملی کودک و تشریح نحوه‌ی همکاری‌ها در این خصوص  روز دوشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ در دفتر معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و هر دو مقام مسؤول بر ضرورت اشتراک توانمندی‌ها به منظور بهره‌مندی بیشتر جامعه مخاطبان تاکید کردند.

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در این دیدار ضمن اشاره به برگزاری اولین جلسه هفته ملی کودک به ریاست معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز،  با توضیح فعالیت‌های پیش‌بینی  شده برای هفته‌ی ملی کودک گفت در این هفته سعی کرده‌ایم با اجرای فعالیت‌های متناسب و شایسته برنامه‌های پرمحتوا، جذاب و پر نشاطی را برای کودکان و نوجوانان اجرا کنیم .

تاکید سرپرست کانون و معاون آموزش ابتدایی البرز بر تعاملات بین سازمانی

این مقام مسؤول ادامه داد با توجه به حضور کانون در طرح قرارگاه اجتماعی استانداری البرز یکی از اولویت‌های ما برگزاری نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار در خانه هنرمندان کرج خواهد بود.

وی در ادامه به برخی فعالیت‌های شاخص کانون در این هفته مانند برگزاری اردوهای بازدید از رصد خانه و آسمان نما و مرکز نمایش کانون با تخفیفات ویژه دانش آموزی، مشارکت در برگزاری نمایشگاه اسباب بازی و حضور کانون در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، برگزاری جشنواره بادبادک‌ها، جشن بزرگ روز ملی کودک در کرج و دیگر شهرستان های استان، برگزاری ویژه برنامه رو حافظ، حضور دانش آموزان در مراکز کانون، اشاره کرده و خواستار اطلاع‌رسانی و حضور پر رنگ دانش آموزان در برنامه هایی شد که سعی شده تا با بهره‌گیری از توان کارشناسی با کیفیت مناسب برای کودکان استان اجرا شود .

سرپرست کانون در پایان خواستار استمرار این هم افزایی‌ها در دیگر فعالیت‌ها مانند هفته کتابخوانی، ایام الله دهه فجر، شب یلدا و دیگر مناسبت ها شد تا از این طریق  تجربیات مربیان کانون به معلمان پیش دبستانی و آموزش ابتدایی به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی منتقل شود .  

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هم در سخنانی مرحله اول تعاملات با کانون در حوزه طرح مطالعه دقیق، یادگیری عمیق و استفاده از منابع مطالعاتی پیشنهادی کانون را طرحی موفق عنوان کرد و افزود سعی داریم با بهره گیری از توان کارشناسی کانون و آموزش و پرورش مسیرهای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان استان از فعالیت های فرهنگی، هنری را تسهیل کنیم .

برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش استان با موضوع فعالیت‌های هفته ملی کودک، ارتباط تنگاتنگ بین واحدهای کارشناسی دو اداره کل و پیشرفت سریع‌تر اهداف و برنامه‌ها، بهره گیری از ظرفیت حضور دانش آموزان در مدارس استان، استفاده از ظرفیت‌هایی رسانه‌ای به ویژه صدا و سیما و بهره‌گیری مربیان پیش‌دبستانی از آموزش های لازم متخصصان کانون،  از دیگر مواردی بود که مورد تاکید ایشان قرار گرفت.

گفتنی است در این نشست جمعی از کارشناسان کانون ، آموزش ابتدایی و پیش دبستانی نیز به منظور انجام تعاملات بهتر حضور داشتند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =