آغاز ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های پاییزی کانون

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های پاییزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از ۹ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... در دو سطح ملی و استانی به‌صورت آنلاین و حضوری برنامه‌ریزی شده است و در بازه زمانی۱۶ مهر تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و... ازجمله کارگاه‌های آنلاین فصل پاییز است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان با شرط دارابودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی از ۹ تا ۱۴ مهر ۱۴۰۱ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir/onlinecourses مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقه‌مندان نخست باید به سایت کانون به نشانیkpf.ir  مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر دارای ۱۰۳۳ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و کتاب‌خانه پستی در سراسر کشور است.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های پاییزی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =