نشست مشترک استانی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک

با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین نشست مشترک بین دستگاهی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در آستانه هفته ملی کودک نشست برنامه‌ریزی استانی هفته ملی کودک با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

در آغاز این نشست مهدی مدرسی قزوینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با تاکید بر اهمیت جایگاه کودکان و نوجوانان در جامعه اسلامی، اقدامات این حوزه را بلند مدت و بنیادین توصیف کرد و بر رویکرد توجه به فعالیت‌های جمعی فعال برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

در ادامه سید علی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با قدردانی از حضور و همکاری همه حاضران در این نشست، هفته ملی کودک را فرصتی برای آگاه‌سازی بیشتر جامعه نسبت به حقوق کودکان دانست.

وی تاکید کرد: از آنجا که شخصیت افراد در کودکی شکل می‌گیرد و در بزرگسالی نمود پیدا می‌کند، توجه ویژه به دوره کودکی، در ارتقا و توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه بسیار اثرگذار است.

مدیرکل کانون افزود: امسال شعار هفته ملی کودک امسال «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است و ویژه برنامه‌های این مناسبت از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه برنامه‌های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری را در سطح استان معرفی کرد و برای همکاری با سایر دستگاه‌ها اعلام آمادگی کرد.

اعلام ویژه برنامه‌های سایر دستگاه‌های دست اندرکار حوزه کودک استان بخش دیگر این نشست بود.

گفتنی‌ست نمایندگان اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، محیط زیست، ورزش و جوانان، دادگستری، بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، علوم پزشکی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این نشست حضور داشتند.

نشست مشترک استانی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک

نشست مشترک استانی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک

نشست مشترک استانی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =