کد خبر: 318563
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
یک هفته و ۲۱ نمایشگاه در چهار محال و بختیاری

آثار اعضای کانون چهار محال و بختیاری در ۲۱ مرکز استان در هفته ملی کودک به نمایش گذاشته می شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری، دستاوردها و آثار فر هنگی، هنری، ادبی  اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری  همزمان با  هفته ی ملی کودک به نمایش گذاشته می شوند.

حجت الله آسمند از برپایی ۲۱ نمایشگاه فر هنگی، هنری، ادبی  از دستاوردها و آثار خلق شده ی اعضای کانون استان در هفته ی ملی کودک خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: با توجه به استقبال پرشور کودکان و نوجوانان از فعالیت های تابستانه کانون هفته ی ملی کودک زمان مناسبی برای به نمایش گذاشتن دستاورد های اعضای پرورش یافته در مراکز فرهنگی هنری استان است.

مدیر کل کانون با بیان این خبر خاطر نشان کرد: بالابردن اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان، تشویق این قشر به یادگیری مهارت های عملی و فکری، ایجاد فضایی تخصصی برای به نمایش گذاشتن توانایی های آنان و بازدید عمومی از دستاوردهای فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت های تابستانه کانون  از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه ها در مراکز استان است.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تابستان گذشته با برگزاری ۸۸۹ کارگاه فر هنگی، هنری، ادبی و علمی میزبان ۵۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت در نقاط مختلف استان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =