آغاز ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های پاییز در کانون سمنان

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های مجازی و برخط استانی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور از ۹ مهر ۱۴۰۱ آغاز ‌شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از آغاز ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های مجازی و حضوری ترم پاییز در مراکز فرهنگی‌هنری استان، خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره‌های مجازی با شرط دارابودن سن چهار سال به بالا از ۹ تا ۱۴ مهر ۱۴۰۱ فرصت دارند تا به پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند.

وی افزود: کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی در قالب نقاشی، خوش‌نویسی تحریری و قلم، نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی، پاپیه‌ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، سفالگری، عکاسی، اوریگامی، شاهنامه‌خوانی، نقالی و خوانش متون ادبی، شعرخوانی و قصه‌گویی، کاردستی خلاق، روان‌خوانی و تندخوانی و اصول مطالعه‌ی صحیح، حال خوش زندگی با مهارت‌های هشت‌گانه‌ی مثبت‌اندیشی و... در دوسطح مقدماتی و پیشرفته به‌صورت آنلاین و حضوری برنامه‌ریزی شده است و در بازه‌ی زمانی ۱۶ مهر تا ۳۰ آذر سال جاری برگزار می‌شود.

خدابخشی یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز نخست بایست به سایت کانون به نشانی semnan.kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز فرهنگی‌هنری نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند و سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه‌ی کارگاه‌های آن قرار گیرند.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در حال حاضر دارای ۱۶ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، یک مرکز سیار شهری، پنج مرکز سیار روستایی و دو کتاب‌خانه پستی در سراسر استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =