نشست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش با سرپرست کانون پرورش فکری استان

در راستای هماهنگی برگزاری هر چه بهتر هفته ملی کودک، سرپرست کانون پرورش فکری استان با معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در روز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ دیدار و ملاقات کردند


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در راستای هماهنگی برگزاری هر چه بهتر هفته ملی کودک، سرپرست کانون پرورش فکری استان با معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار و ملاقات کردند.
در این دیدار ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر و پر نشاط هفته ملی کودک بر همکاری‌های همه‌جانبه میان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و اداره کل آموزش و پرورش تاکید شد در این دیدار برنامه‌های پیشنهادی کانون جهت اجرا در ایام هفته ملی کودک بیان و مقرر گردید تا با حضور پرشور دانش آموزان کرمانشاهی در قالب تجمع روز ملی کودک، برگزاری مرحله نهایی جشنواره قصه‌گویی استان و اولین آیین تقدیر از افتخارآفرینان کودک و نوجوان صورت پذیرد.
 در این دیدار معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی های بیشتر میان این معاونت و کانون در استان بیان داشتند: ظرفیت های کانون پرورش فکری، فرصت بهینه ای برای تقویت فرایند تربیت در کودکان و نوجوانان عزیز است که لازم می باشد با برنامه ریزی دقیق از این ظرفیت ها برای تعالی و رشد این قشر اثرگذار استفاده نمود.
همچنین زنجانی سرپرست اداره کل کانون استان نیز با ارائه گزارشی از ظرفیت های کانون پرورش فکری در استان بیان داشت: همراهی اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری سبب خواهد شد تا سند تحول در دو ساحت تربیتی رسمی و غیررسمی محقق گردد. 
وی افزود : تشکیل شورای هماهنگی فعالیتهای آموزش و پرورش قدمی موثر و حائز اهمیت در همکاری های مشترک میان این دو نهاد تربیتی است.
 در پایان دو طرف بر انعقاد تفاهم نامه در راستای تنظیم اقدامات مشترک تاکید نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =