کد خبر: 318662
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
بازدید 117
اکران آنلاین هفت فیلم تئاتر در هفته ملی کودک

به مناسبت هفته ملی کودک، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، هفت فیلم تئاتر را در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

به مناسبت هفته ملی کودک، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، هفت فیلم تئاتر را در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این هفت فیلم‌تئاتر شامل «دختر کدو تنبل»، «آرزوهای یک موش کور»، «ت مثل طوطی»، «هفت‌خوان کودکان»، «کلوچه‌های دارچینی»، «عقل صورتی» و «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» است و از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ اکران آنلاین و رایگان خواهد شد.

بر همین اساس برنامه نمایش این هفت فیلم تئاتر در هفته ملی کودک عبارت است از: ۱۶ مهر فیلم‌تئاتر «دختر کدو تنبل» به نویسندگی شادی پورمهدی و کارگردانی علی پاکدست، ۱۷ مهر فیلم تئاتر «آرزوهای یک موش کور» به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر، ۱۸ مهر فیلم‌تئاتر «ت مثل طوطی» به نویسندگی فریبا دلیری و کارگردانی آرین ناصری‌مهر و امیرحسین انصافی، ۱۹ مهر فیلم‌تئاتر «هفت‌خوان کودکان»، به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی، ۲۰ مهر فیلم تئاتر «کلوچه‌های دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی، ۲۱ مهر فیلم تئاتر«عقل صورتی یا مدادی که فقط مشق می‌نوشت» و ۲۲ مهر فیلم تئاتر «عموی عجیب بزرگ کوچیک من» به نویسندگی گیتا داودی و کارگردانی ناصر آویژه.

مخاطبان کودک و نوجوان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند در هفته ملی کودک مطابق برنامه اعلام شده، هر روز از ساعت ۱۲ به مدت ۲۴ ساعت، یک فیلم‌تئاتر را به‌صورت آنلاین در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی cinema.kpf.ir/film و پایگاه اینترنتی تیوال به نشانی www.tiwall.com تماشا کنند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =