کانون کنار نظام آموزشی است

وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ از نمایشگاه هفته ملی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یوسف نوری به همراه حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در پنجمین روز از هفته ملی کودک که با عنوان «کودک، کتاب، ادبیات، خلاقیت هنری» نام‌گذاری شده است، از نمایشگاه این رویداد فرهنگی بازدید کرد.

وی با تبریک «هفته وحدت» و «هفته ملی کودک» گفت: نمایشگاه کانون با توجه به تدابیری که اندیشیده شده، به کارگاهی شباهت دارد که بچه‌ها در آن به فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری می‌پردازند و از این حیث می‌تواند برای سایر نمایشگاه‌های کودکان الگوی خوبی باشد.

کانون باید کنار نظام آموزشی باشد

وی با تاکید بر اینکه کانون از دوره حضور آقای علامتی، به کانون ماموریت‌گرا بدل شده است؛ تصریح کرد: ماموریت از این جهت که ارتباط وسیع و محکمی با وزارت آموزش و پرورش دارد. از این رو لازم است که برخی از فعالیت‌ها که پیش‌تر هم از سوی کانون دنبال می‌شد، مثل فعالیت‌های نمایشی بر اساس محتواهای درسی، جدی‌تر دنبال شود و گسترش یابد.

وی تصریح کرد: لازم است حضور کانون، در آموزش و پرورش جدی‌تر شود. ما فکر می‌کنیم کانون به واسطه توانی که از حیث فرهنگی و هنری و از حیث اعتقادی و اخلاقی دارد، باید در کنار آموزش و پرورش رسمی قرار گیرد و از این حیث کارهایی را هم در دست اجرا داریم.

کانون باید کنار نظام آموزشی باشد

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =