دختر ارومیه‌ای نفر اول جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» شد

رتبه نخست و عنوان شایسته تقدیر بخش نوجوان و جوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» به دو عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» که با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی نیروی انتظامی صبح روز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تهران برگزار شد، برگزیدگان جوایز خود را دریافت کردند.

بر این اساس، الهه صفری عضو ۱۵ ساله مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه رتبه اول جشنواره را به خود اختصاص داد و اسرا نمدیان ۱۵ ساله از مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه عنوان شایسته تقدیر این جشنواره را کسب کرد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در این مراسم گفت: ادبیات و هنر در تاریخ کشور ما به‌عنوان یک ابزار قوی و کارآمد در عرصه آموزش به معنای عام مطرح و دارای اهمیت است.

وی افزود: شاعران و هنرمندان در این مسیر از این هنر برای مخاطب کودک و نوجوان استفاده کردند، در حقیقت شعر بستر مناسبی برای فرهنگ‌سازی بوده است.

در پایان این مراسم با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون، محمود مروج معاون فرهنگی کانون، انسیه موسویان مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ شعبان اولادی سرپرست اداره کل آموزش همگانی معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا از کتاب «بر بال امنیت» رونمایی شد. نسخه الکترونیکی این کتاب در سایت پلیس بارگذاری شده است.

فراخوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» ۱۸ تیر همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع «شعرهای آموزشی، تبلیغی و پیشگیرانه مناسب برای مخاطب کودک» و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =