تازه‌شهر، میزبان  تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری شد

میدان امام رضا علیه‌السلام تازه‌شهر سلماس، صبح روز جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ میزبان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اجرای «جک و لوبیای سحرآمیز» بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مطابق جدول زمانبندی قرار بود تماشاخانه سیار کانون، نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» را طی هشت اجرا در روزهای ۲۶ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۱ در هفت شهر آذربایجان‌غربی به روی صحنه ببرد. 

بر این اساس تماشاخانه سیار کانون پس از ۶ اجرا در شهرهای خوی، چالدران، شوط، چایپاره و پلدشت قرار بود اجرای هفتم و هشتم خود در آذربایجان‌غربی را جمعه ۲۹ مهر در شهرهای تازه‌شهر و ارومیه به روی صحنه ببرد.

گفتنی است برابر زمانبندی، پارک فلامینگو شهر جدید گلمان ارومیه از ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه ۲۹ مهر، میزبان آخرین اجرای«جک و لوبیای سحرآمیز» در استان آذربایجان غربی خواهد بود .

نمایش جک و لوبیای سحرآمیز به کارگردانی علیرضا دهقانی و با بازیگری و عروسک گردانی ماندانا عبقری، صدف صمدی، خان‌آقا احمدی و محمدرضا لطفی داستان کلاسیک با همین مضمون را به روایتی جدید و جذاب برای مخاطبان خود نقل می‌کند.

تازه‌شهر، میزبان  تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =