دوره آموزشی پدافند غیر عامل در کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

وبینار آموزشی «اصول و مبانی پدافند غیر عامل» با حضور سلیمی راد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدرس این دوره آموزشی حضوری و مجازی که در دو دوره‌ی ویژه‌ی اعضا، مربیان و کارشناسان کانون استان برگزار شد، با تعریف پدافند عامل و غیر عامل بر مقطعی نبودن بحث پدافند غیرعامل تأکید کرد.

محمد سلیمی راد، پدافند غیرعامل را مجموعه اقدامات غیر مسلحانه‌ای عنوان کرد که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‌پذیری در مقابل تهدیدات دشمن می‌شوند.

این مدرس و عضو مرکز مطالعات سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اهمیت ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران، تداوم فعالیت‌های ضروری را یکی دیگر از ارکان اقدامات غیر نظامی در برابر تهدیدات دشمن ذکر کرد.

برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در مراکز و ستاد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سراسر کشور از ۴ تا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ برگزار خواهند شد.

هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است و این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است.

دوره آموزشی پدافند غیر عامل در کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

دوره آموزشی پدافند غیر عامل در کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =