هفته نوجوان از ۸ تا ۱۴ آبان ماه با برنامه های متنوع و نشاط بخش

جلسه شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ با محوریت روز نوجوان و روز دانش‌آموز تشکیل و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به این مناسبت تشریح شد.


به گزارش روابط عمومی، جلسه‌ی شورای فرهنگی دفتر استان روز دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در دفتر سرپرست کانون استان با محوریت برنامه‌های روز نوجوان، روز دانش‌آموز و مشاوران نوجوان مدیر کل کانون، تشکیل شد.
محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان گفت: دوره‌ی نوجوانی مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره‌ی زمانی هر فردی است، که متاسفانه تا کنون آن‌طور که بایسته و شایسته است به این قشر  پرداخت نشده و معمولا برهه‌ی زمانی نوجوانی بین دو فاصله‌ی دوره‌ی کودکی و جوانی حل شده است. بر همین اساس در شورای فرهنگی کانون کرمانشاه تصمیم گرفته شد تا ضمن ارج نهادن و توجه بیشتر به دوره‌ی نوجوانی و اهمیت به این قشر، هفته‌ای با نام هفته‌ی نوجوان نام‌گذاری و در این هفته برنامه‌هایی برای نوجوانان تدارک دیده شود. زنجانی گفت: معمولا کانون در هفته‌ی ملی کودک برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای کودکان داشته و نام‌گذاری هفته‌ای به نام نوجوان برای پرداخت و توجه بیشتر به این قشر ضروری است. 
تشکیل نمایشگاه ویژه‌ی هفته‌ی نوجوان برای بازدید مدارس در مرکز شماره‌ی ۲، جشن ویژه‌ی نوجوانان در مرکز شماره‌ی ۴، تشکیل گروه مشاوران نوجوان مدیر کل کانون از بین اعضای مراکز، برپایی نمایشگاه آثار هنری مربی کانون در استان تهران، تشکیل حلقه‌ی گفتگوی نوجوانان با محوریت آگاهی و بصیرت،  کوه‌پیمایی کانون_نوجوان_خانواده و... از برنامه‌های هفته‌ی نوجوان است که ۸ لغایت ۱۴ آبان ماه در کانون استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =