پیام تسلیت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در پی حادثه تروریستی شیراز

فاطمه رستگارمدیرکل کانون در پی حادثه تروریستی شیراز متن پیام تسلیتی صادر نمود. 

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار مدیر کل کانون در پی حادثه تروریستی شیراز متن پیام تسلیتی صادر نمود. 

پیام تسلیت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در پی حادثه تروریستی شیراز به شرح زیر است:

              بسم الله الرحمن الرحیم 

              انا لله وانا الیه راجعون 

ندای مظلومیت ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد تا جنایتی دیگر بر کارنامه سیاه وننگین جنایات دشمنان انقلاب اسلامی بیافزاید.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران ، انتقام استیصال و به سنگ خوردن تیرها ونقشه های شوم شان برای ایجاد شکاف در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور را با خشونت ،ترور و ایجاد ناامنی می‌گیرند و این بار تیر کینه و خشم شان به سمت نمازگزاران و کودکان بی‌گناه در حرم مطهر شاهچراغ«ع» روانه شده است.

این حملات تروریستی وحشیانه و تلخ باعث شد تا خون ریخته شده ی کودکان و نوجوانان معصوم و مادرانی که تا لحظه ی شهادت، کودکان بی دفاع خود را در میان خون به آغوش کشیدند همانند؛ نقاشی غمگین در ذهن ملت بصیر و آگاه ایران ثبت شود و خشم ملت را علیه استکبار و عاملان این ترور نابخردانه بیش از پیش بر انگیزد.

ملت غیور و همیشه در صحنه ایران عزیز اسلامی با شناخت شرایط حساس کنونی کشور و آگاهی از برنامه ریزی دشمنان برای القای حس آشوب و ناامنی در میان مردم، بار دیگر به پا خاستند و حمایت خود را در پایداری و حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و تروریست های کوردل نشان دادند. 

شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و به خصوص کودکان و نوجوانان مظلومی که مورد این حمله تروریستی وحشیانه قرار گرفتند را به مقام معظم رهبری،خانواده های معزا و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از دستگاه های امنیتی و قضایی خواستار برخورد قاطع وجدی با عاملان و مسببان این حادثه شوم هستیم.

فاطمه رستگار 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =