اجرای طرح «کتاب، دانایی، توانایی» در هفته کتاب و کتابخوانی در البرز

کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی طرح کتاب، دانایی، توانایی را به مدارس می برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مهری فلاح، سرپرست اداره کل کانون البرز، با اعلام این خبر در دومین نشست کتابخوانی کانون افزود مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک تعامل نزدیک و سازنده با مدارس اطراف مرکز از هر مدرسه، یک کلاس پایه‌ی سوم ابتدایی را انتخاب و در مرحله‌ی اول لذت خواندن را برای این دانش آموزان ایجاد کرده و در ادامه با شیوه‌های جذاب و اثر بخش،  آنان را به مطالعه و روخوانی کتاب ترغیب می کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد ایجاد زمینه‌ی آشنایی با کانون و حضور دانش آموزان در کتابخانه‌های کانون و در نهایتپس از چند دوره اجرای طرح روانخوانی و افزایش سرانه مطالعه در استان، از اهداف و برنامه ریزی‌های بلند مدت این طرح خواهد بود .

کارشناسان حوزه های مختلف و مسؤولان مراکزفرهنگی، هنری  کانون در کرج و هشتگرد در ادامه ی این نشست که روز شنبه 7 آبان 1401، برگزار شد، نظرات خود را در رابطه با کتاب های پیشنهادی برای اجرای این طرح و نحوه‌ی اجرای آن را مطرح کردند.

لازم به توضیح است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز اواخر آبان ماه سال جاری مانند سال‌های گذشته فعالیت‌های ویژه هفته‌ی کتاب و کتابخوانی را در مراکز و استان و در راستای دستورالعمل اجرایی فعالیت های این هفته برای دانش آموزان و اعضا  اجرا خواهد کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =