کانون پرورش فکری هرمزگان به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در تعالی فرهنگ نماز معرفی شد

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان عنوان دستگاه شایسته تقدیر را در ترویج فرهنگ و تعالی نماز دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،مورخ 8 آبان 1401، اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه کانون با حضور حجت السلام والسلمین محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از کارکنان اداره کل  برپا شد.

سپس پس از نماز جلسه ای با حضور مدیر کل ،معاون فرهنگی و اجرایی ،حراست کانون استان و مدیر ستاد اقامه نماز استان و امام جماعت اداره کل کانون برگزار شد.

در این جلسه پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان از مهدی فرزان فر مسئول حراست استان و دبیر ستاد اقامه نماز بابت اجرای برنامه هاو  ارسال گزارش عملکرد و زحمات حسین رنجبر پیش نماز اداره کل کانون بابت اقامه همه روزه نماز و انجام این فریضه الهی در بین کارکنان اداره کل تشکر و قدردانی کرد.

حجت السلام و المسلمین اعتمادی ضمن قدردانی از عملکرد کانون پرورش فکری استان در اجرای اهداف و راهبردهای ستاد اقامه نماز و ترویج  این فریضه الهی با برنامه ریزی صحیح و هدفمند  به ویژه در حوزه ی آموزش از مدیر کل کانون با اهدای لوح تقدیر نمود.

در این لوح ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیر کل، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در تعالی فرهنگ ترویج و توسعه نماز معرفی گردید.

کانون پرورش فکری هرمزگان به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در تعالی فرهنگ نماز معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =